Deklaracja dostępności
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. JANA PAWŁA II W TARNOWIE PODGÓRNYM
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym
- Data publikacji strony internetowej: 2019-07
STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu wysokich kosztów dostosowania.
Treści niedostępne
- Zamieszczone informacje w postaci załączników są w postaci skanów z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji,
- Materiały wideo nie mają alternatywnej zawartości w postaci audio deskrypcji,
- Zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych,
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- Dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi.
PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-02-24
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-21
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dorota Anna Pietrzak
- E-mail: dyrektor@sp1tp.pl
- Telefon: 61 814 64 81
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
SKARGI I ODWOŁANIA
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły
- Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Szkolna 5
- E-mail: sekretariat@sp1tp.pl
- Telefon: 61 814 64 81
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich. Informacyjna infolinia obywatelska 800 676 676
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA
Szkoła nie jest dostępna dla osób niepełnosprawnych z ograniczeniami ruchu. Budynek szkoły jest obiektem piętrowym. W środku budynku występują progi i schody ograniczające poruszanie. Budynek nie posiada toalet dostosowanych na potrzeby osób niepełnosprawnych. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.