Kolonie letnie 2023
Szanowni Rodzice,
zapraszamy do zapisów na kolonie letnie dla klas 2 - 4. Kolonie odbywać się będą w Ośrodku Wypoczynkowym Bałtyk Mielno – Unieście (link otwiera się w nowym oknie).
Jedna osoba może zapisać jednego uczestnika lub rodzeństwo. Dziecko można zapisać tylko na jeden turnus.
1. Daty i liczba miejsc dla Szkoły Podstawowej nr 1:
- Turnus I - 5.07.2023 - 12.07.2023 - 11 miejsc,
- Turnus II - 12.07.2023 – 19.07.2023 - 5 miejsc.
2. Warunkiem udziału w kolonii jest wpłata 600zł. Wpłaty należy dokonać w ciągu dwóch dni od otrzymania potwierdzenia ze szkoły o zapisaniu dziecka na wyjazd. Dowód wpłaty należy dostarczyć do Sekretariatu szkoły do dnia 22 maja 2023r. wraz z wypełnioną kartą kwalifikacyjną uczestnictwa dziecka w kolonii, podpisanym regulaminem (przez rodziców i uczestnika) oraz załącznikami do regulaminu. Niezłożenie dokumentów w wyznaczonym terminie będzie traktowane jako rezygnacja z uczestnictwa dziecka w kolonii, a jego miejsce zostanie przydzielone kolejnej osobie z listy oczekujących.
3. Pierwszeństwo w udziale w kolonii mają uczniowie, którzy:
- nigdy nie uczestniczyli w koloniach letnich organizowanych przez gminę Tarnowo Podgórne,
- w roku 2022 nie uczestniczyli w kolonii w Mielnie-Unieściu oraz w Łazach,
- są z rodzin wielodzietnych - rodzina wychowująca co najmniej troje dzieci do lat 18.
Gmina Tarnowo Podgórne (rachunek prowadzony przez ING Bank Śląski)
32 1050 1520 1000 0024 3672 4641
w tytule: turnus, szkoła, imię nazwisko dziecka (np. kolonie turnus I, SP1TP, Jan Kowalski).
5. Zapisy odbędą się 15.05.2023r. od godziny 15:00 drogą elektroniczną. Wiadomość z linkiem do formularzy zapisów zostanie wcześniej wysłana do rodziców uczniów klas 2-4 za pośrednictwem dziennika Librus.
Dokumenty, które należy wypełnić i dostarczyć:
- karta kwalifikacyjna uczestnika,
- regulamin kolonii 2023 (uwaga: podpisują rodzice i uczeń!),
- załącznik do regulaminu kolonii 2023,
- klauzula informacyjna (proszę o zaparafowanie),
- potwierdzenie wpłaty.