wykrzyknik - grafika

Komunikat dyrektora - COVID-19

9 października 2020

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym informuje, że w dniu 07 października br. otrzymaliśmy wiadomość o pozytywnym wyniku testu na obecność wirusa COVID-19 u jednego z uczniów naszej szkoły oraz jednego pracownika.

Po konsultacji z poznańskim oddziałem Sanepid i władzami Gminy zarządzono kwarantannę dla klas, w których doszło do kontaktu z osobami zakażonymi. Po uzyskaniu zgody organu prowadzącego oraz pozytywnej opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu czasowo zawieszono zajęcia dla wszystkich uczniów w szkole i wprowadzono w terminie od 09 października 2020 – 13 października 2020r. tryb edukacji zdalnej.

M. Gawrońska-Garstka

       
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.