wykrzyknik

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko - woźny

22 stycznia 2021
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym
NAZWA STANOWISKA PRACY:
WOŹNY w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie minimum zawodowe,
  • umiejętność wykonywania czynności na powierzonym stanowisku,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku woźnego.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie zawodowe na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania dobrych relacji z pracownikami szkoły, uczniami i rodzicami,
  • umiejętność samodzielnego organizowania czasu pracy.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • otwieranie i zamykanie budynku szkoły,
  • systematyczne sprawdzanie urządzeń sanitarnym i hydraulicznych na terenie szkoły
    i zgłaszanie ewentualnych usterek dyrektorowi szkoły,
  • pełnienie dyżuru przy wejściu do szkoły,
  • piecza nad porządkiem w pomieszczeniach szatni uczniowskich,
  • codzienne sprzątanie wyznaczonych rejonów w szkole,
  • wykonywanie okresowych prac porządkowych wokół budynku szkoły oraz sezonowa pielęgnacja terenów zielonych i rabat,
  • dbanie o stan sprzętu szkolnego oraz powierzonego sprzętu do utrzymania czystości,
  • współpraca z innymi pracownikami obsługi szkoły,
  • wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
  1. Wymagane dokumenty:
  • podanie o przyjęcie do pracy,
  • CV,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
  • kwestionariusz osobowy,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności,
  • zgoda na przetwarzanie danych szczególnych w procesie rekrutacji:

(zgodę wyraża się w przypadku podania w procesie rekrutacji danych szczególnych takich jak: danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci danych szczególnych wskazanych w art. 9 ust. 1 RODO w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

  1. Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres mailowy sekretariat@sp1tp.pl lub listownie na adres Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym ul. Szkolna 5 62-080 Tarnowo Podgórne w terminie do dnia 1.03.2021r. do godziny 15:00.

  1. Dodatkowe informacje:

O poszczególnych etapach i czynnościach naboru wybrani kandydaci będą informowani drogą elektroniczną lub telefonicznie.

Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły.

Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane.





KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym reprezentowana przez Dyrektora Szkoły z siedzibą przy ul. Szkolnej 5 w Tarnowie Podgórnym.

Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Szkołę inspektorem ochrony danych pod adresem:

jbartkowiak@pharos.pl

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji, natomiast inne dane na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Podstawa prawna:

Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040) oraz art.11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2019 poz. 1282) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.;

Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);

Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane:

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, dołączane są do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wyłonionego kandydata, chyba że zostaną wcześniej odebrane osobiście przez składające je osoby.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą zostać odebrane osobiście w ciągu 14 dni od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.

Dokumenty nie odebrane w terminach określonych w pkt. 2 i 3 podlegają zniszczeniu.

 

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest  niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

 

       
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.