Półkolonie letnie
Szanowni Rodzice!
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym organizuje półkolonie letnie dla uczniów z klas 1-4:
- I turnus – 28 czerwca - 2 lipca 2021r. (maksymalnie 30 dzieci),
- II turnus – 5 - 9 lipca 2021r. (maksymalnie 30 dzieci).
Zajęcia będą odbywały się w budynku Szkoły w godzinach 8.00 – 16.00 w grupach piętnastoosobowych.
Kierownikiem półkolonii będzie pani Anna Dudniczek. Opiekunami będą również nauczyciele naszej Szkoły.
Zgłoszenia na półkolonie należy dokonać wyłącznie drogą elektroniczną do dnia 7 czerwca 2021r., a po uzyskaniu potwierdzenia przyjęcia na półkolonie należy do dnia 11 czerwca przesłać dowód wpłaty:
- zapisy i potwierdzenia wpłaty na I turnus na adres mailowy: a.dudniczek@sp1tp.pl
- zapisy i potwierdzenia wpłaty na II turnus na adres mailowy: m.stachowiak@sp1tp.pl
O przyjęciu na półkolonie decyzuje kolejność zgłoszeń!
W zgłoszeniu obowiązkowo należy wpisać:
- imię i nazwisko dziecka, klasę, do której chodzi dziecko, datę i miejsce urodzenia dziecka,
- imiona i nazwiska rodziców/opiekunów prawnych,
- telefon kontaktowy do rodziców.
Koszt półkolonii to 100 zł.
Wpłaty należy dokonać na konto 36 1050 1520 1000 0024 2364 4604.
(UWAGA: z dopiskiem zawierającym następujące informacje: PÓŁKOLONIE SP1, IMIĘ I NAZWISKO DZIECKA, KLASA).
W poniedziałek 07 czerwca 2021r. na stronie www.sp1tp.pl zostaną umieszczone dokumenty, które należy wydrukować, czytelnie wypełnić i podpisać (podpisy obojga rodziców/opiekunów) oraz dostarczyć do sekretariatu szkoły do piątku 11 czerwca 2021r. do godziny 10.00.
Warunkiem uczestnictwa w półkoloniach jest terminowe dokonanie opłaty i terminowe dostarczenie w sekretariacie wszystkich wymaganych dokumentów.
Wpłącona kwota nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji po rozpoczęciu półkolonii.
Zapraszamy!