Postępowanie rekrutacyjne na rok szkolny 2021/2022 zostało zakończone.
Informuję, że listy kandydatów (dzieci) zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do oddziałów przedszkolnych i klas pierwszych zostały zamieszczone na drzwiach przy wejściu głównym do budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II przy ul. Szkolnej 5.
UWAGA WAŻNE:
Warunkiem koniecznym do zamknięcia naboru jest złożenie kompletu dokumentów wypełnionych i podpisanych przez rodziców/opiekunów prawnych:
- oświadczenia woli korzystania z usług szkoły,
- karty informacyjnej,
- zgody rodziców/opiekunów prawnych na rozpowszechnianie wizerunku,
- oświadczenia dla potrzeb medycyny szkolnej,
- czystość głowy i religia (wersja dla oddziału przedszkolnego),
- czystość głowy i religia – etyka (wersja dla klasy pierwszej),
- zdjęcie na legitymację szkolną (klasy pierwsze).
Powyższe dokumenty należy pobrać ze strony www.sp1tp.pl lub bezpośrednio w sekretariacie szkoły. Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną, wypełnione i podpisane przez obu rodziców/opiekunów prawnych dokumenty należy zeskanować i skany w terminie 26 – 30 kwietnia 2021 roku wysłać na adres: sekretariat@sp1tp.pl lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.
Dostarczenie tych dokumentów jest niezbędne do ogłoszenia listy kandydatów przyjętych do oddziału przedszkolnego czy klasy pierwszej.
Wypełnione i podpisane oryginały dokumentów należy dostarczyć do szkoły najpóźniej w czerwcu.
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
Dorota Anna Pietrzak