wykrzyknik - grafika

Postępowanie rekrutacyjne na rok szkolny 2021/2022 zostało zakończone.

21 kwietnia 2021

Informuję, że listy kandydatów (dzieci) zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do oddziałów przedszkolnych i klas pierwszych zostały zamieszczone na drzwiach przy wejściu głównym do budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II przy ul. Szkolnej 5.

UWAGA WAŻNE:

Warunkiem koniecznym do zamknięcia naboru jest złożenie kompletu dokumentów wypełnionych i podpisanych przez rodziców/opiekunów prawnych:

Powyższe dokumenty należy pobrać ze strony www.sp1tp.pl lub bezpośrednio w sekretariacie szkoły. Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną, wypełnione i podpisane przez obu rodziców/opiekunów prawnych dokumenty należy zeskanować i skany w terminie 26 – 30 kwietnia 2021 roku wysłać na adres: sekretariat@sp1tp.pl lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.

Dostarczenie tych dokumentów jest niezbędne do ogłoszenia listy kandydatów przyjętych  do oddziału przedszkolnego czy klasy pierwszej.

Wypełnione i podpisane oryginały dokumentów należy dostarczyć do szkoły najpóźniej      w czerwcu.



                                                                              Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej

                                                                                                      Dorota Anna Pietrzak

       
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.