Rekrutacja do klas pierwszych i oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2024/2025 - II etap
Informujemy, że listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do oddziałów przedszkolnych i klas pierwszych zostaną zamieszczone 3.04.2024r. o godzinie 12:00 na drzwiach przy wejściu głównym do budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II przy ul. Szkolnej 5.
UWAGA WAŻNE:
Warunkiem koniecznym do zamknięcia naboru jest złożenie kompletu dokumentów wypełnionych i podpisanych przez rodziców/opiekunów prawnych kandydatów zakwalifikowanych.
Klasa pierwsza:
- oświadczenie woli korzystania z usług szkoły,
- karta informacyjna,
- zgoda rodziców/opiekunów prawnych na rozpowszechnianie wizerunku,
- oświadczenie dla potrzeb medycyny szkolnej,
- oświadczenie - czystość głowy i religia/etyka,
- 1 zdjęcie na legitymację szkolną podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem.
Powyższe dokumenty należy pobrać ze strony www.sp1tp.pl lub bezpośrednio w sekretariacie szkoły. Wypełnione i podpisane przez obu rodziców/opiekunów prawnych dokumenty należy złożyć w sekretariacie szkoły w dniach 3 – 12 kwietnia 2024 roku.
Oddział przedszkolny:
Rodzice/opiekunowie prawni dzieci zakwalifikowanych składają potwierdzenie woli przyjęcia kandydata do oddziału przedszkolnego w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu NABÓR PCSS w terminie 3 – 12 kwietnia 2024r.
Spełnienie tych warunków jest niezbędne do ogłoszenia listy kandydatów przyjętych do oddziału przedszkolnego i klasy pierwszej. Brak pisemnego potwierdzenia jest jednoznaczny z rezygnacją z dalszego procesu rekrutacji.
Komisja Rekrutacyjna