Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym, informuje o rekrutacji do oddziału przedszkolnego na rok szkolny 2025/2026.
Zgłoszenie dziecka do oddziału przedszkolnego jest ustawowym obowiązkiem spoczywającym na rodzicach/ opiekunach prawnych dziecka.
W terminie od 24 lutego 2025r. do 7 marca 2025r. rodzice dzieci z rocznika 2019 zamieszkałych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne dokonują zapisu dziecka do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II poprzez stronę internetową:
W przypadku, gdy Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym jest placówką pierwszego wyboru, rodzic/opiekun prawny składa w terminie od 24 lutego 2025r. do 7 marca 2025r. w sekretariacie szkoły:
-
wypełniony elektronicznie wniosek, podpisany przez oboje rodziców/opiekunów prawnych,
-
dokumenty potwierdzające spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. (tabela z kryteriami i punktacją znajduje się w uchwale nr LXIV/1092/2023 Rady Gminy Tarnowo Podgórne z dnia 24 stycznia 2023r.).
UWAGA
1. Złożone oświadczenia muszą być opatrzone klauzulą „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.
2. Brak załączników do wybranego kryterium eliminuje przyznanie punktów przez komisję rekrutacyjną.
Komplet dokumentów należy złożyć w sekretariacie szkoły (budynek A) poniedziałek – piątek 8.00 -16.00.
Jednocześnie informujemy, że przyjęcie do oddziału przedszkolnego nie jest jednoznaczne z kontynuacją nauki w klasie pierwszej naszej szkoły w roku szkolnym 2026/2027.
Do klasy pierwszej będą przyjmowane tylko dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły (art. 130 i 131 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 737 t.j).
Dorota Anna Pietrzak
dyrektor szkoły