Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym, informuje o rekrutacji do oddziału przedszkolnego na rok szkolny 2025/2026.
Zgłoszenie dziecka do oddziału przedszkolnego jest ustawowym obowiązkiem spoczywającym na rodzicach/ opiekunach prawnych dziecka.
W terminie od 24 lutego 2025r. do 7 marca 2025r. rodzice dzieci z rocznika 2019 zamieszkałych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne dokonują zapisu dziecka do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II poprzez stronę internetową:
W przypadku, gdy Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym jest placówką pierwszego wyboru, rodzic/opiekun prawny składa w terminie od 24 lutego 2025r. do 7 marca 2025r. w sekretariacie szkoły:
-
wypełniony elektronicznie wniosek, wydrukowany i podpisany przez oboje rodziców/opiekunów prawnych,
-
dokumenty potwierdzające spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. (tabela z kryteriami i punktacją znajduje się w uchwale nr LXIV/1092/2023 Rady Gminy Tarnowo Podgórne z dnia 24 stycznia 2023r.).
UWAGA:
1. Złożone oświadczenia muszą być opatrzone klauzulą „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.
2. Brak załączników do wybranego kryterium eliminuje przyznanie punktów przez komisję rekrutacyjną.
Komplet dokumentów należy złożyć w sekretariacie szkoły (budynek A) poniedziałek – piątek w godzinach 8.00-16.00.
Jednocześnie informujemy, że przyjęcie do oddziału przedszkolnego nie jest jednoznaczne z kontynuacją nauki w klasie pierwszej naszej szkoły w roku szkolnym 2026/2027.
Do klasy pierwszej będą przyjmowane tylko dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły (art. 130 i 131 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 737 t.j).
Dorota Anna Pietrzak
dyrektor szkoły