obiadek

UWAGA! Od 24.02.2020r. zmiana systemu zamówień i płatności za obiady

21 lutego 2020

Szanowni Państwo.

Dla Państwa wygody w naszej Szkole wdrożony zostanie internetowy system płatności za obiady. Myślę, że znacznie ułatwi to cały proces.

W związku z wdrożeniem programu, za obiady należy płacić z góry. Aby móc skorzystać z internetowej aplikacji do zamawiania obiadów niezbędne jest posiadanie jakiegokolwiek urządzenia za pomocą którego można korzystać z internetu – np. laptop, telefon. Aplikacja z której należy skorzystać, aby zamówić obiady dla swojego dziecka, znajduje się pod adresem OkObiad (link otwiera się w nowym oknie) (czyt. OKEJ Obiad). Poniżej krótka instrukcja:

REJESTRACJA ONLINE ZOSTANIE URUCHOMIONA 24.02.2020r. – dopiero tego dnia pojawi się na liście wyboru placówki Państwa szkoła (w nowym systemie zamawiamy obiady spożywane w marcu, w lutym wszystko zostaje na starych zasadach).

Pierwszym niezbędnym krokiem jest rejestracja konta pod adresem OkObiad Rejestracja (link otwiera się w nowym oknie).

Po przejściu na stronę, wyświetla się formularz rejestracji. Należy uzupełnić dane swoje oraz dziecka, zapoznać się z regulaminem i jesteśmy zarejestrowani.

Następnie można się zalogować na podane przy rejestracji dane korzystając z linku OkObiad (link otwiera się w nowym oknie).

Aby zamówić obiady klikamy niebieski przycisk "Obiady", zaznaczamy checkbox przy napisie "zamów" i klikamy "zamów zaznaczone".

W kolejnym kroku pojawia się podsumowanie zamówienia, naciskamy przycisk "Zapłać".

W kolejnym kroku wyświetlają się opcje płatności – płatność natychmiastowa za pomocą Blue Media lub płatność przelewem tradycyjnym – czas księgowania do 7 dni.

Instrukcja zamawiania obiadów w formie animowanej dostępna jest pod adresem OkObiad Instrukcja (link otwiera się w nowym oknie).

Należy pamiętać o tym, że obiady zostaną wydane dziecku dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie szkoły. W przypadku płatności poprzez Blue Media dzieje się to natychmiast, w przypadku przelewu tradycyjnego może to trwać do 7 dni. W przypadku, gdy ktoś z Państwa nie ma dostępu do internetu lub np. nie posiada komputera, obiady można zamówić w trakcie wizyty osobistej w Szkole – wówczas otrzymają Państwo dane do przelewu do opłacenia w banku lub na poczcie. W nowym systemie na razie nie ma nadpłat lub zaległości, które zostaną zaktualizowane w terminie późniejszym (Rodzice otrzymają osobną informację o zaktualizowaniu stanu konta).

W razie problemów proszę kontaktować się mailowo pod adresem: sekretarzszkoly@sp1tp.pl.

       
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.