Szanowni Rodzice uczestników półkolonii letnich (dotyczy rodziców, któzy otrzymali potwierdzenie zapisu na półkolonie).
Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z dokumentami. Wydrukujcie, wypełnijcie i podpiszcie następujące dokumenty:
Uwaga: Regulamin podpisują Rodzice i Uczestnik półkolonii!
Odpłatność za udział dziecka w półkoloniach – 350zł.
Wpłaty należy dokonać na konto: 36 1050 1520 1000 0024 2364 4604 do piątku 26 maja 2023r. z dopiskiem zawierającym następujące informacje: półkolonie SP1, imię i nazwisko dziecka, klasa.
Dowód wpłaty wraz z wymaganymi dokumentami należy dostarczyć do sekretariatu szkoły do środy 31 maja 2023r. do godz. 9.00.
Pliki do pobrania - turnus I (26-30.06.2023r.):
Pliki do pobrania - turnus II (03-07.07.2023r.):