obiadek

UWAGA! Od 24.02.2020r. zmiana systemu zamówień i płatności za obiady

21 lutego 2020

Szanowni Państwo.

Dla Państwa wygody w naszej Szkole wdrożony zostanie internetowy system płatności za obiady. Myślę, że znacznie ułatwi to cały proces.

W związku z wdrożeniem programu, za obiady należy płacić z góry. Aby móc skorzystać z internetowej aplikacji do zamawiania obiadów niezbędne jest posiadanie jakiegokolwiek urządzenia za pomocą którego można korzystać z internetu – np. laptop, telefon. Aplikacja z której należy skorzystać, aby zamówić obiady dla swojego dziecka, znajduje się pod adresem OkObiad (czyt. OKEJ Obiad). Poniżej krótka instrukcja:

REJESTRACJA ONLINE ZOSTANIE URUCHOMIONA 24.02.2020r. – dopiero tego dnia pojawi się na liście wyboru placówki Państwa szkoła (w nowym systemie zamawiamy obiady spożywane w marcu, w lutym wszystko zostaje na starych zasadach).

Pierwszym niezbędnym krokiem jest rejestracja konta pod adresem OkObiad Rejestracja

Po przejściu na stronę, wyświetla się formularz rejestracji. Należy uzupełnić dane swoje oraz dziecka, zapoznać się z regulaminem i jesteśmy zarejestrowani.

Następnie można się zalogować na podane przy rejestracji dane korzystając z linku OkObiad

Aby zamówić obiady klikamy niebieski przycisk "Obiady", zaznaczamy checkbox przy napisie "zamów" i klikamy "zamów zaznaczone".

W kolejnym kroku pojawia się podsumowanie zamówienia, naciskamy przycisk "Zapłać".

W kolejnym kroku wyświetlają się opcje płatności – płatność natychmiastowa za pomocą Blue Media lub płatność przelewem tradycyjnym – czas księgowania do 7 dni.

Instrukcja zamawiania obiadów w formie animowanej dostępna jest pod adresem OkObiad Instrukcja

Należy pamiętać o tym, że obiady zostaną wydane dziecku dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie szkoły. W przypadku płatności poprzez Blue Media dzieje się to natychmiast, w przypadku przelewu tradycyjnego może to trwać do 7 dni. W przypadku, gdy ktoś z Państwa nie ma dostępu do internetu lub np. nie posiada komputera, obiady można zamówić w trakcie wizyty osobistej w Szkole – wówczas otrzymają Państwo dane do przelewu do opłacenia w banku lub na poczcie. W nowym systemie na razie nie ma nadpłat lub zaległości, które zostaną zaktualizowane w terminie późniejszym (Rodzice otrzymają osobną informację o zaktualizowaniu stanu konta).

W razie problemów proszę kontaktować się mailowo pod adresem: sekretarzszkoly@sp1tp.pl.

       
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.